Meta, Threads Reklamları için Marketing API'sini Açtı
Meta, Threads feed reklamlarını desteklemek için Marketing API'sini genişletti. Bu güncelleme, üçüncü taraf platformların Threads reklam kampanyaları oluşturmasına ve yönetmesine olanak tanıyarak işletmeler için süreci kolaylaştırıyor.
Bu değişiklik, sosyal medya yönetim platformları ve reklam ağları için reklam oluşturma ve yönetimini basitleştiriyor. Kullanıcılar Threads feed'lerinde reklam yerleşimi veya sıklığında herhangi bir fark görmeyecek.
19 Mayıs 2025'te, Marketing API desteğini Threads'deki reklamları da kapsayacak şekilde genişletiyoruz. Threads'deki reklamlar, mevcut reklam kampanyalarınızı Threads'deki büyüyen topluluğa genişletmenize yardımcı olabilir.
Threads Feed Reklam Özellikleri ve Gereksinimleri
"Threads feed" yerleşimi, reklamverenlerin mevcut reklam kreatiflerini kullanarak kampanyalarını genişletmelerine olanak tanır. Desteklenen hedefler arasında Erişim, Trafik ve Web Sitesi Dönüşümleri bulunur.
Threads feed reklamları için önemli ayrıntılar:
- Threads ana feed'inde organik içerikler arasında görünür.
- Hedefler: Erişim, Trafik ve Web Sitesi Dönüşümleri.
- Reklam oluşturmak için bir Threads profili gerektirir.
- Tek başına çalıştırılamaz; Instagram feed yerleşimi ile birlikte seçilmelidir.
- 16:9 ile 9:16 arasındaki en boy oranlarına sahip tek resimli reklamları destekler (daha uzun oranlar ortadan kırpılacaktır).
- Üçüncü taraf yorum moderasyonu şu anda desteklenmemektedir.
Reklamverenlerin, Instagram'a bağlı bir Threads hesap profilinin bilgilerini ve medyasını okumak için uygulama izinleri vermesi gerekir.
Threads'in Büyüyen Kitlesine Ulaşmak
Bu genişleme, Threads'in 350 milyon kullanıcısına ulaşmak için daha fazla fırsat sunuyor. Threads profillerinin önemli bir bölümünün işletmeleri takip etmesi, doğru stratejiye sahip markalar için değerli bir fırsat sunuyor.
Meta'nın Marketing API'sindeki Threads genişlemesi hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.